Post by misbabastomi on Feb 6, 2022 20:10:58 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Join Clash 3D ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Join Clash 3D IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ codes verhogen goud ▞▞▞
▞▞▞ Join Clash 3D 2022 version ▞▞▞
Zeer ZEER low-budget "tabbladen" die je constant moet sluiten en opnieuw moet starten vanwege een enorme hoeveelheid advertenties. Op zijn kop... het lanceert snel en brengt je meteen in de volgende fase.
het is net zoals de reclames maar het is niet zo leuk, word niet is niet
te veel advertenties
Batterijmoordenaar, godverdomme
Het heeft misschien advertenties, maar ik ben nog steeds dol op dit spel, het is geweldig.
Zeer interessante app, de prestaties zijn geweldig en ik ben er erg blij mee, want het was een zeer goede ervaring en de tijd is verstreken, maar het probleem is dat ik erg boos ben geworden toen veel mensen dat waren en de laatste keer dat ze pauze kregen
Er zijn advertenties zoals veel advertenties, maar als je gewoon je wifi uitschakelt, werkt het spel nog steeds en zijn er geen advertenties
Ik speel dit spel soms op de telefoon van mijn kleine broertje en hij heeft het geïnstalleerd. Ik heb echter een recensie van dit spel gemaakt. Ik geef het op de een of andere manier 2,4 sterren omdat 1. De manier van adverteren. Het is net als de afschuwelijke advertenties van tegenwoordig waar adverteerders doen alsof ze het spel niet redden. Ik zou willen voorstellen om op zijn minst creatiever te zijn. 2. Het spel. Voeg meer inspanningen toe. Over het algemeen is het nog steeds speelbaar en een beetje leuk tbh en ik vind het concept leuk, maar doe alsjeblieft meer inspanningen.
Ik blijf winnen Ik hou van dit spel Maar ik wil dat vrienden twee met mij spelen
Join Clash Arcade usr
+ Universal App - Designed for iPhone and iPad ... Haal je Theorie 3D Dé Gamification Conferentie Woordenschatkist Kicks n Sticks Fiesta del
BombSquad Δράση ckyl
FNF Music Battle 3D ... Mini Fighters : Quest & battle Smash Ragdoll Battle Join Clash Epic Battle Monster Battle Bubble Shooter: Team Battle Russian Battle
Klassiek spel voor het melken van advertenties, verspil je tijd niet!
geweldig. Ik hou ervan. helemaal gratis
Te veel advertenties die niet kunnen worden overgeslagen. Advertenties om geld te krijgen of wat dan ook zijn niet geforceerd en oké, maar nu zijn deze invasief, tot het punt waarop het met opzet wordt geforceerd of gewoon vanwege UI-problemen (Idk als je ze van niveau naar niveau moet bekijken om te spelen, of de gebruikersinterface is gewoon zo slecht dat men niet goed op de knoppen kan tikken).
Ik vind het een leuk spel, maar na een tijdje kan het een beetje saai worden. Nog steeds leuk, maar snd is een goed spel om jezelf te vermaken.
Veel reclame
poep
TE VEEL ADVERTENTIES! dit spel is het beste spel ooit en bevredigend, maar er zijn slechts MILJOENEN ADVERTENTIES DUDE. Plsss repareer het, het is echt heel erg vervelend en ik vind het niet leuk. Als er minder of geen advertenties zouden zijn, zou ik deze game een miljoen sterren geven, maar er zijn ZOOOOOOO veel advertenties die ik haat wanneer ik advertenties krijg PLS FIX IT! bedankt...
Deze app is eigenlijk niet eens een ster waard
De gameplay is ongecompliceerd en leuk en zelfs komisch! Maar de advertenties! Zoveel advertenties op elk niveau. Zelfs als u afziet van een prijs en u afmeldt voor het bekijken van een advertentie, krijgt u nog steeds een advertentie. Kan om die reden niet boven de 3 sterren gaan.
Advertenties. Advertenties. Meer advertenties. Een niveau voltooien? Advertentie. Een niveau niet halen? Advertentie. Wil je je prijs ophalen voor het winnen? Advertentie. Wilt u de advertentie overslaan? Druk op X en wacht tot er nog een X verschijnt om de advertentie te sluiten. Vuilnisspel ook. Nee bedankt.
Veel te Veel reclame
Join Clash 3D Žaid. automat. zkfq
Het is niet zo erg, maar het geeft me constant advertenties. Het is als een storing! Het was zo dichtbij om me gek te maken, dus ik deed wat andere mensen zouden doen. Ik heb het spel verwijderd. Als je mijn notitieding leest. INSTALLEER HET NIET!!! P.S. als je overweegt iets te kopen.. NIET DOEN!
Leuk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dit is een goede game, maar ze begonnen advertenties te verhogen, dus ik weet dat ik speel door wifi uit te schakelen en de luchthavenmodus in te schakelen, erg handig. Ik kreeg maar één advertentie per uur met deze truc, je hebt geen keus, dus probeer het
Over het algemeen is het spel vermakelijk. Ik hou van het gebouw en de gevechten. De hoeveelheid advertenties heeft er echter toe geleid dat ik de installatie binnen 30 minuten na het spelen heb verwijderd. Zelfs als je besluit een advertentie voor meer munten niet te bekijken, krijg je een advertentie te zien om een nieuw spel te starten. Gewoon veel te veel advertenties. Ik heb het gevoel dat ik meer tijd besteed aan het kijken naar advertenties dan aan het spelen.
Leuk maar irritant. Het zou een perfect spel kunnen zijn als ze geen toevoegingen hadden, behalve om bonusmunten en andere dingen te krijgen. Ik speelde een ander spel dat zo was en het kwam op het punt dat ik altijd naar de advertenties voor de bonus keek. Zoveel voegt hier dat het het niet waard is.
Waarom is er geen Nigeriaanse vlag??? Verkoop alsjeblieft niet aan Nigerianen als er geen Nigeriaanse vlag komt
BESTE SPEL OOIT!! Eindelijk, na zoveel jaren zoeken, heb ik een perfect spel om mee te spelen. Ik zou kunnen voorstellen om je wifi of mobiele data uit te schakelen om advertenties te vermijden. Niets ingewikkelds, allemaal gemakkelijk en eenvoudig. En ik speel het al vanaf 7 maanden. Zeker de moeite waard om te downloaden. Bedankt voor zo'n geweldig spel
Join Clash 3D - All Levels Gameplay Android, iOS · REALISTIC MINECRAFT IN REAL LIFE! - Minecraft IRL Animations / In Real Life Mine.
Join Clash 3D Arcade ushh
Best leuk ... de gevechten aan het einde van de runs zijn mijn favoriete onderdeel. Door de gevechten was het belangrijk om onderweg mannen op te pikken, maar geen geluid of geluidseffecten maakten het overweldigend. Korte runs en lange advertenties waren de dealbreaker voor mij en er waren advertenties voor alles .. advertenties aan het einde van elke ronde, advertenties om prijzen te claimen, geluid voor advertenties maar niet voor het spel??? ga hier weg!
Advertenties te veel, maar het vechtgedeelte waar ik van hou. De verschillende skins en bonusniveaus ook muntupgrades.Ik vind het geweldig, maar verwijder de advertenties.
Ik ben erg geïnteresseerd in dit spel, ik vind het erg leuk omdat er verschillende soorten niveaus zijn geweest, heel erg bedankt dat je me een kans hebt gegeven.
Heel leuk ik heb die ook op oma ze telefoon opgezet
Ik vond dit spel leuk. Maar zoveel dingen sleepten het door de modder. Ten eerste: veel te veel advertenties. Ten tweede: vreselijke graphics. Ten derde: kostuumglitch waarbij het verkeerde kostuum wordt weergegeven dat ik aan heb. Repareer een deel daarvan, en ik zal opnieuw installeren.
Ik kies nu al een week letterlijk elke keer dezelfde drie schatkisten en ik heb nog nooit de "beste beloning" gekregen, wat onmogelijk is tenzij het spel is ontworpen om alleen de "beste beloning" toe te wijzen als we de advertentie bekijken . Ik heb het geprobeerd en het werkte... Dus je kunt deze "beste beloning" alleen krijgen als je naar advertenties kijkt, zo vervelend!!
Help Icy Get Home in a Brilliant New Casual Game where You Create your Own Path. Try Free Today! ... Speel Nu · Join Clash 3D Join Clash 3D game
Arcade Games - GS2US Mobile
Het spelconcept is goed. De uitvoering is verschrikkelijk. Elk niveau duurt bijvoorbeeld ongeveer 10-15 seconden om te verslaan, maar de advertenties (die constant zijn) duren ongeveer 30-45 seconden. Drie niveaus zijn ook te gemakkelijk. Hopelijk lossen ze deze dingen op.
Join Clash 3D Žaid. automat. zkfq
Op zich wel een leuk spel maar niet het leukste spel
Join Clash 3D Arcade pyf
Verwijderd na 5 lvl's. Veel te veel toevoegingen. Bijna een toevoeging na elk level. En lang voegt daaraan toe
Het is echt een goede game, het omvat creatief denken en teamwerk, hoewel ik echt zou willen dat alle minions wapens zouden hebben
Goed concept van een game, maar het zijn te veel advertenties. Ik raad aan om je wifi uit te schakelen voordat je deze game gaat spelen, anders ben je genaaid.