Post by misbabastomi on Feb 6, 2022 20:29:10 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Goat Simulator ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Goat Simulator IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ kodar många nycklar ▞▞▞
▞▞▞ Goat Simulator 2022 version ▞▞▞
Det här spelet är fantastiskt jag älskar det gör en framtida uppdatering som gör det bästa så fler framtida uppdateringar!!!!
Roligt spel😁👍
Jag gillar det här spelet eftersom jag kan spela det här spelet på ps för
Älskar spelet fortsätt så och lägg till några uppdateringar av som sjöar vatten och olika olika typer av djur som Shark fishs lejon det skulle vara kul att leka med dem
Att vara G-2/robotget är fantastiskt men kan du faktiskt lägga G-2/robotget på marken istället för att få honom att flyta
Bra men du måste betala för de andra kartorna. Så det är i princip tråkigt.
jag kan inte göra nägot geten står still
Jag tyckte inte AT det var så bra
Det här spelet var så bra men snälla uppdatera detta och gratis att spela i citybay så kommer jag att betygsätta 5-stjärnigt😊
Cat Bird Seikkailu oech
Trevlig!
Superkul
Gillar inte strutsens hastighet behöver 34 km/h och jag älskar det realistiska spelet
Ett väldigt dumt och olämpligt spel. Det finns djurbrutalitet i spelet. Den ska tas bort från butiken. Jag förstår inte hur 7-årsindikatorn gavs. Ladda inte ner det här spelet!!!
Getter är min favorit så jag ger den 5 och fixar mänsklig get på annan dlc den fungerar bara på pay day
Förra gången jag spelade det här spelet var det fantastiskt att du gör uppgiften för att få nya getter nu samlar du bara troféer förra gången staden och skolan var lediga nu är det inte. Också de olika get sakerna varar 1 dag nu är det några minuter. Den är också online nu
Detta iw så roligt att kontrollerna är lätt och realistiskt bra jobb på spelet
Goat Simulator Симулационни mexy
Gud gam men plesae gör alla oter gams cheper plesae.
Jag gillar det här spelet, det är roligt och jag gillar getter. Jag har sett några andra kommentarer om att det inte anvery *friendly* personer det gjorde det med mig men jag stängde av wifi och slog på det igen, det fungerade
värsta spelet everrrrrr det rabatterar mig varje gång det mest dåliga spelet i världen
DET SUGER!!! För det första har jag alla platser men spelet kraschade så jag måste ta bort och installera om det igen, men när jag installerade om det igen var alla mina getter och platser borta! Jag måste betala, IGEN!!! En sak till, på buck 2-skolan, när jag försökte hoppa på rätt ställe (för att få hejaklacksbocken), hände ingenting! Det triggade mig bara MYCKET. Installera inte. Det suger.
Ett väldigt trevligt spel men kan göra all chp gratis.
Gratis och bh
spelet är fantastiskt bara plzzz gör de andra kartorna gratis även om annonsen är mycket mindre det är som 10 minuter för en karta plzzzzz åtminstone gör det en timme så kommer vi att ha en chans varje dag
Fantastiska spel, coola förmågor och andra häftiga saker!
Lalals!
Jättebra spel
Jag spelar det på en ps4 och det är roligt, det är så roligt... Jag glömmer faktiskt var jag är när jag very *friendly* personar spela den XD
Den gamla var bättre än så här
det här spelet är hemskt fortsätter att krascha utan anledning min telefon är 120Hz även bara laddningsskärmen är så laggy att jag bara får 4 fps
Jag gillar spelet men kan du sätta det på en karta tack hejdå Och jag gillar verkligen ditt spel
ummm du kan inte ens gå till goat city bay utan att betala. varför kan du inte bara samla alla troféer och sedan låsa upp den
Häftigt
Hade gett den 5 om det inte var så svårt att springa
Jag hatar det eftersom de andra typerna av getsimulatorer som mmo, goat city bay, goatz och buck to school. Kan du göra det till ett uppdrag eller hemligheter att frigöra de andra typerna.
Ny recension: Tack för att du fixade testfelet sa jag, spelet är nu också snabbare och bättre. Luv dig, baa
Problemet för mig är att det står att det är offline men när du öppnar spelet står det att du måste vara anvery *friendly* personen till internet så det gjorde jag men då står det att jag måste vara anvery *friendly* personen till internet igen och jag använde mobilen data så jag trodde att det var anledningen men när jag använde mitt hem internet som inte har några problem med någon annan app säger det samma sak men det som är bra är att det fungerar i typ 2 minuter och det var kul men det är också ett problem.
Den här har fantastisk grafik/detaljer och den har inga annonser och är inte långsam eller laggy!! Min erfarenhet av det här spelet är riktigt roligt och roligt! Härliga uppdrag och huvudstötar 😂😁
Varför dör alla människor i det här spelet lätt?
Före uppdatering är bäst men den här uppdateringen är inte bra 😔 det behövs många mynt för att låsa upp men jag hoppas att den gamla uppdateringen är tillbaka
fanifull till butiken och fick barnen att må bra med barnen men de har mycket arbete att göra men lycka till och det är ett bra spel
Det är dåligt, när jag öppnar det här spelet kan jag inte se något, jag kan bara se levande varelser i vitt och allt annat i svart! Vänligen uppdatera detta spel.
Progaming
Detta spel är ett väldigt roligt och roligt spel. Det finns bra grafik. Jag skulle rekommendera detta till dawnlowed om du har tråkigt.
Kul
Ok, spelet i sig är bra men varför måste jag köpa alla lägen? Är bara inte rädd att det är theo bara problem så om du kan göra de gratis som skulle vara bra
Goat Simulator Симуляторы mhw
Jag kan inte ladda ner det, det suger med det här är att jag inte kan ladda ner det nej jag har väntat i flera timmar vad är fel i ditt spel☹️☹️
Den är min favoritspel