Post by boyjumppotimig on Feb 10, 2022 6:22:49 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Square Bird ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Square Bird IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ huijaa generaattoripisteitä ▞▞▞
▞▞▞ Square Bird 2022 version ▞▞▞
Square Bird is a game in which you help a small square bird bring eggs to its nest. ... Käytettävissä olevat laitteet: matkapuhelimet, Android, tabletit .
Game Informer Magazine – Steam-uutiskeskus
lataa ja asenna Stacky Bird: Hyper Casual Flying Birdie Dash Game APK apk: kirjoittanut Kooapps Games ... Kategoria : Ajanviete
Hyvä peli kauhea mainosohjelma. Videomainokset nollataan joka toinen. Se yrittää houkutella sinut painamaan heti, kun mainos tulee näkyviin.
Se oli hauskaa ensimmäinen taso, mutta kun saat myrskyn, jos mainoksia, se oli minulle. Tämä peli voisi olla todella hauska, jos teet siitä hauskaa. Nyt olen tasolla 5 ja tästä pelistä tuli tylsä. Jos voisin ladata sen ja pelata sitä loppuun asti miljoonalla, en tekisi. Niin paha se on.
Upea sovellus vain yksi ehdotus – lisää Google Play Pelit -tilin linkitys, jotta emme voi menettää tietoja.pls odotan tätä Olen tasolla 100+ yhdessä päivässä.pls lisää Google Play -pelit -vaihtoehto tietojen tallentamiseksi
OMG, tämä on niin helppoa 😂 mutta joka kerta kun aloitat uuden tason, on yksi asia, toinen mainos tulee jatkuvasti näkyviin, se on niin ärsyttävää ja turhauttavaa, että toivon, että voisin vain lopettaa, ja muuten olen YouTuber ja kuvaan ja minun kanavani on yksisarvinen kimaltelee🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄💖💖💖💖💖✨✨✨✨✨✨✨ G:stä on tehtävä vaikeampaa ainakin näytön yläreunassa! !!!!!!!!
Pidän pelistä, se on hyvä aika, olisin antanut sille 4 tähteä, mutta melkein jokaisen tason välissä on mainos.
Tasot ovat niin lyhyitä ja jokaisen tason jälkeen on mainos. Näyttää siltä, että mainokset kestävät kauemmin kuin todelliset tasot. Vaikuttaa siltä, että se voisi olla hauska peli, jos mainoksia ei olisi niin paljon.
Se oli niin... hauskaa. Se on erittäin haastavaa ja jokaisella tasolla on jotain uutta ja vieläkin hämmästyttävämpää. Parasta siinä on söpö grafiikka. Kyllä, vaikka myönnänkin, että mainoksia on liikaa, sammutan vain wifin ja pelaan offline-tilassa, kun mainoksia ei ole. Tee uusista avatareista ja taustoista halvempia. Kiitos upeasta pelistä
Minä rakastan tätä peliä! Se on hienoa, koska mainoksia ei ole paljon, ellet päätä ja se ei ollut ylimääräinen elämä. Se on myös hyvä, koska voit pelata linjaa niin loistavasti tien päällä.
Hyvä peli liikaa mainoksii
Muut TikTok videot käyttäjältä @tippsforx - Exolyt
Lit
Se on melko hyvä peli, mutta tapa saada monia mainoksia ja pyytää sinua arvioimaan niin paljon, mutta siinä on potentiaalia.
Rescue Wings! อาร์เคด aftr
Square Bird - Arcade - pelit - Pelikone - Ilmaiset Pelit ja Nettipelit
Se oli hauska ja hieno peli fantastisella 👍 grafiikalla ja hämmästyttävällä sekoituksella joihinkin lintuihin! Upeat värit erottivat minusta todella, annan sille 5 tähteä! Ohjaus on helppoa ja peli on aivan täydellistä 😇 kuin enkeli. Se on hauska peli, joka voi viedä mielesi pois monista asioista. Se sopii molemmille sukupuolille naiselle ja miehelle!👦👩
Hyvä mutta huono vähän helppo mun makuun mutta muuten 👌
Paskahan se
Se on okei. Se on kunnollinen ajanhukkaa, mutta mikään painike ei toimi. Joskus et voi katsoa mainoksia saadaksesi tavaroita, etkä voi käyttää kolikoitasi ostaaksesi mitään. Luulen, että se voi olla häiriö, mutta se on vakava, joten se on korjattava. Muuten se on aika söpö peli ja hyödyllinen ajanviettoon.
Mukavia pelejä, mutta paljon mainoksia. Niitä on niin paljon, että peli on pilalla minulle. On mainoksia, vaikka et kuole.
Hyvä kanapeli!!! ☺ Suosittelen!!!! 5/5! Perus peli helppo pelata👍👍
Pyytää jatkuvasti sinua arvioimaan sen, joten ajattelin tehdä sen. Se on perseestä ☹️. Ok, ei "ihme", vaan se pyytää sinua arvioimaan sitä koko ajan, ja ollakseni rehellinen, peli ei riitä tekemään siitä edes arvosanan arvoista. Joten älä pyydä minua arvioimaan sitä. (Et voi lopettaa nyt, koska poistin tämän sovelluksen. Mutta silti.)
Hei, oli paras peli, jonka olen koskaan pelannut. Ylitin jo kaksi tasoa ja olen tasolla 3, ei ole vaikeaa, sinun täytyy vain napauttaa näyttöä ja varmistaa, että laitat tarpeeksi lohkoja kanan pään alle ja surffailet Colony-kanan päätä niin, että Nosta kanakarkkia sen sijaan, että joutuisit ruohojuttuihin, ja tulet olemaan mahtava, koska tämä peli on hauskin peli, tämä peli on Spider-Man inspiroi minua pelaamaan lisää pelejä ja lisää pelejä ja enemmän XO-pelejä, joista pidän eniten. ne jotka sain .🦄
Erittäin mukava peli. Mutta liikaa lisää. 3 strz, koska tässä pelissä on liian vähän rahaa jokaiseen peliin 💰.
Hauskaa, mutta PALJON ENEMMÄN MAINOKSIA KUIN PELAAMISTA. Ei hyväksyttävä. Anna tapa ostaa ilman mainoksia.
Upea ja upea peli. Se on helppoa ja rakastan kaikkia lintuja. Minulla on mielestäni noin 6 lintua. Pidän grafiikasta ja pidän siitä, että lintu ei liiku niin nopeasti. Luulen, että rakastat peliä, joten kokeile sitä ja lataa se. Kiitos. Jään odottamaan lisää päivityksiä. Csn kerronko jotain muuta? Latasin pelin eilen, 14.3.2020, ja olen jo jossain tasolla 20. Ehdottomasti hauska peli. Sinun täytyy kokeilla sitä. Anteeksi, että saan sinut lukemaan niin paljon. Heippa. Kiitos
Pelaa Square Bird peliä FunnyGames sivuilla. Nauti näistä parhaista ja ilmaisista online peleistä missä tahansa, ilman latausta! Paljon peli-iloa!
“Pelit eivät ole enää alakulttuurien ajanviete, vaan media jonka kautta ... Think of what Square has done to payment services in the finance
Tämä peli on kauhea, et voi ohittaa mainoksia, ja kun yrität se vie sinut Google Play -kauppaan, odotin parempaa, miksi se jäätyy, grafiikat ovat ok, luulen, että jos VOIT TEHDÄ SITÄ, ETTÄ VOISI OHITTAA MAINOKSET, JOKA ON KIVAA! !!!!!!!!!! Minä poikkean Vihaan tätä peliä Luulin "tämä tulee olemaan hauskaa, eikö?" Väärä väärin väärin tämä peli voi palaa kuoppaan enkä olisi surullinen, olisin onnellinen vaikka murskasin ne kaikki', anna minulle mahdollisuus antaa sille viisi tähteä nyt mielestäni tämä peli on PETKU
Mmmm, se on viivästynyt ja paljon mainoksia
Pidän tästä pelistä, kun lintu kuolee, se kuulostaa surulliselta 😅
Square Bird Jocuri obișnuite crwx
🙂🤩❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑
Kiva peliiii
Rakastan tätä peliä niin paljon, koska tässä maailmassa ei ole todellista neliönmuotoista kanaa, mutta se voi tietysti olla olemassa jonain päivänä. Joka tapauksessa, pelasin kerran tätä peliä niin kauan, että minulla oli todella kuuma ja poskeni (naamallani) olivat punaiset ja tarkoitan punaisempia kuin Joulupukin posket (hänen kasvoilla). Voi ja minä hurraan söpöstä pikku kanasta. Ok byyyyyyyyyyyeeeeeeeeeeeeee.
10 parasta huvilaa kohteessa Savannah, Yhdysvalloissa
Jep
Treehousen ensimmäinen peli oli iOS-alustoille tehty Dogfight 1951, ... their second title for iOS platforms, a word game called Sea Seal & Word Bird.
Hauskaa/rentouttavaa
Lataa iSibeeta APK Android-Laitteille - Pelaa iSibeetaa ... Board Kings: Board Games Blast · Square Bird · Coin Dozer: Sweepstakes
Mielestäni peli on loistava, siinä on vain liikaa mainoksia. Jos mainoksia olisi vähemmän, rakastaisin tätä peliä.
Sold – Ford Thunderbird 1960 - Triangle Motor Co.
Square Bird Εύκολα ygtn
Kirjaimellisesti joka toinen peli, sinun TÄYTYY katsoa mainos! Ja mainokset ovat ohittamattomia! Vakavasti? Minä häivyn täältä! Poistetaan!